Service

BESTEL UITLEG
Het bestellen doet u simpel, d.m.v. de bestelknop bij het betreffende artikel. Weldra uw bestelling is afgerond en door ons is ontvangen, zal deze worden verwerkt in ons centrale magazijn en middels een doordacht logistiek systeem voor u klaar worden gelegd op de vestiging van uw keuze. Deze vestiging geeft u aan tijdens het afronden van uw bestelling. Vervolgens ontvangt u telkens een e-mail waarin de status van uw bestelling zal worden aangegeven:

Bestellingen worden afgehaald,- of worden bezorgd alleen in het geval u over reeds een debiteurnummer beschikt. Hoe u een debiteurnummer kunt aanvragen, leest u hier.

U kunt onze webshop ook gebruiken om onze artikelen vast te beoordelen en vervolgens direct een vestiging bij u in de buurt te benaderen.


PRIJS UITLEG
Alle prijzen worden weergegeven in gele kaders zonder BTW
Daaronder staan de prijzen inclusief BTW
alle prijzen zijn strikt netto.


BESTEL AANTAL
Daar waar staat "Kies aantal" geeft u het aantal bestel eenheden in van het product.
de eenheid staat achter het invoervak en is gelijk het minimale bestel aantal.
voorbeeld; kies aantal ? x100 st = minimaal per 100 bestelbaar.


VOORRAAD AANDUIDING:
- Op voorraad is snelle levering / direct op voorraad.
-Beperkte voorraadis niet gegarandeerd op voorraad.(dit artikel kan reeds gereserveerd zijn voor andere klanten of is in behandeling zijn bij ons distributiecentrum. U kunt het artikel wél gewoon bestellen, wij zullen er alles aan doen uw bestelling z.s.m. te completeren en zullen u per e-mail op de hoogte houden).
-Niet op voorraard ligt momenteel helaas niet in onze magazijnen. Doch kunt het artikel wél gewoon bestellen, wij zullen het artikel direct voor u (bij) bestellen en zullen u per e-mail op de hoogte houden).



Cookies

Als u de website van Bo-Mij bezoekt plaatsen wij zogenoemde 'cookies'. Dit zijn kleine, tijdelijke, tekstbestanden op uw PC waarmee we onder andere analyseren hoe u onze website gebruikt. Hieronder staat uitgelegd welke cookies wij plaatsen, waarom en hoe deze informatie wordt gebruikt.


Bo-Mij Sessie (Functioneel)


Deze cookie is nodig om uw bezoeken aan de website te combineren in één sessie. Zo hoeft u bijvoorbeeld een formulier niet compleet opnieuw in te vullen als er één veld incorrect is. 



  • Naam: PHPSESSID

  • Delen: Wij delen uw informatie niet met derden.

  • Duur: Direct na het eindige van uw sessie wordt dit cookie verwijderd


Google Analytics (Statistieken)


Wij maken gebruik van een service van Google genaamd Google Analytics om ons te helpen begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Zo zien wij welke pagina's bezocht worden, hoe lang de website bezocht wordt en wanneer mensen uitstappen. Deze informatie gebruiken wij vervolgens weer om de website te verbeteren.


Met Google hebben wij een verwerkersovereenkomst afgesloten voor het delen van data. Wij delen geen onnodige gegevens met Google en IP-adressen worden anoniem verzameld tenzij u expliciet toestemming geeft via de Statistieken cookies.



  • Naam: _ga, _gat_gtag_UA_27403581_1, _gid

  • Delen: Google deelt geen anonieme data met derden (privacybeleid Google)

  • Duur: Dit cookie wordt na maximaal twee jaar verwijderd


Cookies verwijderen of uitschakelen


U kunt de cookies die wij plaatsen verwijderen, de website blijft dan functioneel. Ook kunt u ervoor kiezen om cookies helemaal te blokkeren. De toetsenbord combinatie CTRL + SHIFT + DEL opent in bijna elke browser direct het juiste menu. Werkt dit niet kijk dan in de handleiding van de webrowser:


Garantie & laagste prijs garantie

PRODUCT GARANTIE:


Na de aankoop van uw machine geven de diverse merken / leveranciers u de mogelijkheid om via hun eigen website de garantie van uw machineaankoop te verlengen ! zoek op het merk van de door u gekochte machine of producten en vul bij die leverancier het online formulier in. Na bevestiging is de garantie van uw nieuwe machine verlengd.


 


LAAGSTE PRIJS GARANTIE:


Bo-mij groothandel is de grootste prijsvechter in de markt. Waar inkopers altijd gewend zijn om korting te krijgen kiest Bo-mij voor een andere strategie:


Geen kortingen altijd de goedkoopste! Om dit te onderstrepen geeft de Bo-mij een laagste prijsgarantie.


De laagste prijsgarantie gebaseerd op heldere voorwaarden:


1. De laagste prijsgarantie geldt ook bij acties en kortingen van concurrenten.


Onze concurrenten adverteren steeds weer met actieprijzen, kortingen of lokkertjes. Mochten onze vaste lage prijzen in het kader van een dergelijke actie hoger uitkomen, geldt natuurlijk de vaste lage prijsgarantie óók.


2. De laagste prijsgarantie geldt bij prijzen van concurrenten.


De prijsgarantie geldt voor prijzen van concurrenten die hun winkel in ons land, op basis van de hier geldende wetten en belastingen runnen en ook voor garantie en service bereikbaar zijn. Daarom geldt dit niet voor prijzen van vrije handelaren, buitenlandse leveranciers of particulieren, die een keer een artikel verkopen.


3. De laagste prijsgarantie geldt bij prijzen van internetaanbieders.


Natuurlijk. Maar ook op het internet geldt dit alleen voor concurrenten die hun winkel in ons land, op basis van de hier geldende wetten en belastingen runnen en ook voor garantie en service bereikbaar zijn.


4. De laagste prijsgarantie geldt voor identieke artikelen.


Identiek betekent voor ons dat de producent, typeaanduiding enz. identiek zijn of alle gespecificeerde eigenschappen van het artikel identiek zijn. Voorwaarde is dat het gaat om vergelijkbare verpakkings-eenheden resp. verpakkingen.


5. De laagste prijsgarantie geldt voor prijzen die op hetzelfde tijdstip geldig zijn of waren.


Wanneer een prijs van Bo-mij vergeleken wordt met die van een concurrent, moeten beide op hetzelfde tijdstip geldig (geweest) zijn. De prijs van de concurrent moet daarbij minstens geldig (geweest) zijn voor een dag.


6. De laagste prijsgarantie geldt tot 10 dagen na de aankoop.


Er kan tot 10 dagen na de aankoop aanspraak gemaakt worden op de vaste lage prijsgarantie.


7. De laagste prijsgarantie geldt niet voor maatwerk en/of speciaal voor de klant bestelde artikelen.


De Bo-mij heeft meer dan20.000 artikelen. Dat zijn onze vaste producten en voor ieder product geldt de vaste lage prijsgarantie. De prijsgarantie geldt niet bij maatwerk, dat apart voor klanten geproduceerd of besteld is.


 


8. De laagste prijsgarantie geldt niet voor concurrenten en wederverkopers.


Het geldt niet voor concurrenten en wederverkopers die de gekochte artikelen niet zelf verwerken. Anders kunnen er pogingen zijn om grote hoeveelheden zeer gunstig in te kopen via de vaste lage prijsgarantie en dit dan door te verkopen om hiermee winst te willen maken ten koste van onze klanten.


9. De laagste prijsgarantie geldt niet voor uitverkopen.


Gereduceerde prijzen in het kader van uitverkopen, seizoen uitverkopen of uitverkopen van individuele producten kunnen niet geldend gemaakt worden voor de vaste lage prijsgarantie.


 


10. De laagste prijsgarantie geldt niet voor veilingen.


Prijzen die in het kader van (internet-) veilingen tot stand komen, kunnen niet vergeleken worden met de permanente voor alle klanten geldige prijzen van de Bo-mij.


11. De laagste prijsgarantie geldt niet voor prijzen die alleen gelden voor een beperkte klantenkring.


De vaste lage prijsgarantie geldt voor de prijzen van onze concurrenten die zijn toegekend aan een artikel en aan alle klanten aangeboden wordt. Dit geldt ook voor de herkenbare prijsaanduiding op het artikel respectievelijk op het schap. De vaste lage prijsgarantie geldt voor prijzen die een concurrent aan alle klanten geeft. Daarnaast moet de prijs minstens een dag geldig zijn. Tenslotte gelden de prijzen van Bo-mij ook voor iedereen en op ieder moment. Als de prijzen van een concurrent alleen voor bepaalde klanten gelden, dan willen wij ons daar niet mee meten. Individuele aanbiedingen zijn daarom geen basis voor een prijsgarantie.


12. De laagste prijsgarantie geldt niet voor prijsgaranties.


Basis van de vaste lage prijsgarantie is altijd de prijs van een artikel. Een prijs die ontstaan is doordat een concurrent een prijsgarantie toegepast heeft, kan bij ons helaas niet gebruikt worden voor de vaste lage prijsgarantie.


13. De laagste prijsgarantie geldt niet voor specifieke voordelen of bonussen.


Bij de Bo-mij geldt het principe “geen korting de goedkoopste” Concurrenten bieden hun klanten echter gedeeltelijk een “bonus” of overeenkomstige voordelen, bijv. op basis van de totale jaaromzet. Zulke voordelen kunnen niet toegewezen worden aan een bepaald artikel en kunnen dus niet gebruikt worden voor de laagste prijsgarantie.


14. De laagste prijsgarantie geldt niet als daardoor de inkoopprijs volledig en systematisch onderboden wordt.


15. De laagste prijsgarantie geldt niet tussen Bo-mij en Bo-mij


Bo-mij  heeft in de vestigingen en op het internet dezelfde prijzen. Op grond van lokale leveringsstructuren en assortimenten kan het soms voorkomen dat er voor een enkel product in de vestigingen van Bo-mij een verschillende prijs gevraagd wordt. Aangezien dit telkens een concrete reden heeft, geldt de vaste lage prijsgarantie in deze gevallen niet.


In principe behouden wij ons het recht voor om de afgifte te beperken tot de voor ons typische hoeveelheden voor klanten.


 


Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele factuur van de Bo-mij en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele factuur.


Indien de klant bij aankoop in een vestiging van de Bo-mij kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal de Bo-mij het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.

Hulp & Uitleg

DRAAIRICHTING (bij hang & sluitwerk)

De draairichting bepaalt welk type slot u moet bestellen. Niet elke deur of raam draait hetzelfde. Aan de hand van onderstaand schema kunt u bepalen welke draairichting uw raam of deur heeft.



Draairichting 1 en 3 zijn gelijk aan elkaar en linkssluitend
Draairichting 2 en 4 zijn eveneens gelijk en rechtssluitend.

Verzending & Levering

Artikelen welke niet direct op voorraad zijn, worden bij bestelling direct voor u besteld bij onze leveranciers.

Na het ontvangen van uw bestelling, worden dergelijke kosten per e-mail aan u doorgeven.


Omdat u uw bestelling bij een vestiging naar keuze afhaalt, betaalt u géén extra bezorgkosten.


U dient er rekening mee te houden dat de door leverancier berekende bijkomende kosten aan u worden doorberekend.

Info & Voorwaarden

Artikelen welke niet direct op voorraad zijn, worden bij bestelling directvoor u doorbesteld bij onze leveranciers.
U dient er rekening mee te houden dat de door leverancier berekende verzendkosten of kleine order-toeslagen aan u worden doorberekend.

Na het ontvangen van uw bestelling, worden dergelijke kosten per e-mail aan u doorgeven.
Omdat u uw bestelling bij een vestiging naar keuze afhaalt, betaalt u géén extra bezorgkosten! Bovenop de toch al laagste prijs, is dat dubbel voordelig inkopen!


algemene Voorwaarden:


Deze voorwaarden behoren bij de website van Algemene Handelsonderneming Bomij BV, hierna te noemen de verkoper of Bomij. De Handelsonderneming Bomij BV is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder inschrijfnummer 33108861.


contact:


 


Onze klantenservice staat klaar om u snel en goed te ondersteunen.
U kunt ons bereiken via e-mail, post, fax of telefoon.


Algemene Handelsonderneming Bomij BV
Postbus 349
1620 AH HOORN


TEL : 0229 - 24 11 44 (hoofdkantoor)


Telefonisch bereikbaar tussen  08.00-17.00 uur op maandag t/m vrijdag.
Mochten wij niet bereikbaar zijn, kunt u contact opnemen met een vestiging bij u in de buurt. 


Voor vragen of informatie kunt u ons mailen via het contactformulier. of rechtstreeks mailen naar website@bomij.nl


Algemene Handelsonderneming Bo-Mij BV.


KVK nummer: 33108861 te Amsterdam
Diodeweg 5
1627 LL HOORN


BTW nr: NL 007490884B01


Rekeningnummer Bo-Mij BV:


ING.698160169


IBAN:NL63INGB0698160169


BIC: INGBNL2A


 


internet klant worden:


Omdat wij onze internetprijzen ongekend laag houden, zijn deze alleenbesdoeld voor de zakelijke markt (business to business / B2B). Op onze website kunt u gratis en vrijblijvend een website- account aanmaken. Met uw inloggegevens welke wij u vervolgens na toetsing direct per e-mail toesturen, kunt u uw bestelling plaatsen en volgen. Tijdens het aanmaken van een account, kunt u gemakkelijk een vestiging kiezen waar u hoofdzakelijk zaken mee wilt doen. Uiteraard kunt u bij iedere bestelling alsnog een andere vestiging kiezen.


Overige voordelen voor de internet klant:


Nadat u een website- account hebt aangemaakt, ontvangt u tevens en gratis onze wekelijkse nieuwsbrief waarin wij informeren over onze nieuwste internet aanbiedingen; de zogenaamde SuperDeal van de week!


een bestelling plaatsen:


Nadat u een product hebt gekozen, selecteerd u een vestiging waar u de bestelling wilt plaatsen. Dit kan de (standaard) vestiging zijn die u tijdens het aanmaken van uw webaccount hebt aangegeven, of één van de overige vestgingen. Wanneer wij uw bestelling hebben ontvangen, voorzien wij u direct van een elektronische bevestiging met daarin een ordernummer.


Tevens informeren wij de opdrachtgever wanneer de goederen klaarliggen op de gekozen vestiging. Op de website kunt u met behulp van uw inloggegevens, gemakkelijk de status van uw bestelling volgen. De afhaler dient altijd het ordernummer te overleggen bij het afhalen van zijn bestelling.


uw bestelling afhalen of laten bezorgen:


In beginsel kunnen bestellingen alleen afgehaald worden in een,- door de opdrachtgever gekozen,- vestiging. De getoonde internet prijzen zijn zó laag, dat deze goederen niet kunnen worden bezorgd. Bomij beschikt over vestigingen / afhaalpunten door heel Nederland. U bespaard onze vracht,- en behandelingkosten en kunt zo veilig afrekeningen in onze winkels.


Mocht de opdrachtgever onverhoopt niet in de gelegenheid zijn om een bestelling af te halen, dan kunnen wij deze alsnog laten bezorgen door de eigen,- of externe bezorgdiensten. De (vracht)kosten ervan, worden vooraf bepaald om vervolgens doorberekend te kunnen worden aan de opdrachtgever.


bezorgkosten:


Het is aan Bomij te kiezen met welke vervoerder uw bestelling zal worden verzonden. Uiteraard kiest Bomij altijd voor een vertrouwd, snel en goedkope vervoersbedrijf. In eerste instantie zal Bomij gebruik maken van haar eigen transportdiensten. De kosten kunnen per bestelling, gewicht of volume wijzigen doch zullen vooraf aan u worden doorgegeven.


minimale afname en overige bestelvoorwaarden:


Wij verkopen alleen volle verpakkingen zoal aangegeven staat bij het artikel. Er zijn geen voorwaarden aan de grootte van uw bestellingen. Daarnaast berekend Bomij geen administratie,- of kleine orderkosten door.
In een uitzonderlijk geval kan Bomij na het ontvangen van een opdracht verzoeken om een aanbetaling. De doorgegeven leveringtermijn kan nimmer gelden als fatale termijn, tenzij nadrukkelijk is overeengekomen.


afrekenen:


Indien u door ons voorzien bent van een zgn. debiteurennummer, koopt u op rekening en betaald u achteraf (doorgaans per automatische incasso). In onze winkels kunt u betalen met Euro's, PIN of CHIPKNIP. Uiteraard is het mogelijk om uw betaling vooraf over te maken. Bij bezorging van goederen betaald u kontant aan de berzorger.


prijzen:


Alle genoemde prijzen zijn netto, hetgeen impliceert dat extra kortingen uitgesloten zijn. De prijs die wij u tonen, is de prijs die u uiteindelijk betaalt (exclusief eventueel bijkomende vrachtkosten)


Onze prijzen vermelden wij zowel inclusief BTW, alsmede exclusief BTW.


De prijzen op de website www.bomij.nl zijn altijd actueel doch veranderbaar. Indien zich na het plaatsen van uw bestelling een prijswijziging voordoet, hanteren wij toch de prijs zoals deze was aangegeven tijdens het doen van uw bestelling. Problemen daarmee kunnen zich niet voordoen daar wij u en onszelf altijd direct van een bevestiging voorzien na het plaatsen van een bestelling. In dat uitzonderlijke geval zal altijd het voordeel van de klant voorop staan.


garantie:


Bij Bomij bieden wij een ongekende hoge service, daarnaast stellen wij alles in het werk om uw opdrachten zo goed, zo snel, en zo compleet als mogelijk te uit te voeren. de kwaliteit van onze goederen worden zowel in ons distributiecentrum als in onze winkels op meerdere momenten gecontroleerd.


Op al onze goederen geven wij standaard 1 jaar garantie, tenzij anders aangegeven bij het product. In sommige gevallen kan een producent de garantie verlengen bij wijze van actie of uitzondering.In alle gevallen zal Bomij haar klant dermate van dienst trachten te zijn opdat deze probleemloos kan genieten van de aankopen.


Wij zullen eventuele problemen omtrent uw aankopen dan ook altijd direct voor u trachten op te lossen! Koper dient in het geval van correspondentie de aankoop altijd te kunnen bewijzen d.m.v. een betaalbewijs of afleverbon zoals door ons afgegeven. Mocht een filiaal u niet meteen of niet naar wens van dienst kunnen zijn, vragen wij u contact op te nemen met het hoofdkantoor te Hoorn (adresgegevens op de website beschreven in de rubriek "contact").


De Onderneming Bomij BV staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in det aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.


Op alle overeenkomsten waarop deze voorwaarden toepasselijk zijn verklaard, is het Nederlands recht van toepassing.


retournering, afkoelingsperiode en herroepingsrecht:


Bij de aankoop van producten heeft de opdrachtgever de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden gedurende tenminste 8 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de opdrachtgever.


Tijdens deze termijn zal de opdrachtgever zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. De opdrachtgever zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Bomij retouneren, conform de door Bomij verstrekte redelijke en duidelijk instructies.


 


bestelling wijzigen of annuleren:


Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 0229-241144 of per e-mail.

Heeft u reeds de bevestiging ontvangend dat uw bestelling in behandeling is? Dan kunt u uw wens tevens op bovenstaande wijze kenbaar maken. Het annuleren of weigeren van een bestelling is kosteloos.


klachtenprocedure:


In het geval van een geschil, dient de u eerst contact op te nemen met Bomij BV, door per post,- fax,- e-mail of iedere andere vorm van schriftelijke communicatie uw klacht uiteen te zetten. Bomij BV zal binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de klacht, deze afhandelen. Wanneer het Bomij BV niet lukt, of niet lijkt te lukken om de binnengekomen klacht niet binnen 14 dagen na ontvangst af te handelen zult u hier direct schriftelijk van op de hoogte worden gesteld. Eveneens zal hierbij een schatting worden gegeven van de te verwachten overschrijding van de klachtenafhandeling. Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegd rechter.


* aanvullende regelgeving het inleveren van afgedankte (elektrische) apparaten:


I. afgedankte artikelen inleveren:
Wanneer u bij Bomij B.V. een nieuw elektrisch product koopt ter vervanging van uw oude product, bijvoorbeeld een nieuwe boormachine ter vervanging voor uw oude boormachine, of een nieuwe zaagtafel ter vervanging voor uw oude zaagtafel), dan kunt u uw oude elektrische product bij Bomij B.V. inleveren. Deze regeling geldt ook voor elektrische apparaten waarvoor geen verwijderingsbijdrage in rekening wordt of is gebracht.


II. hoe kunt u uw oude apparaat afdanken bij Bomij B.V.?
Wanneer u een artikel via een van onze vestigingen of middels de website koopt en hiervoor uw oude gelijksoortige artikel wilt inleveren, dan dient u hiervoor naar een van onze filialen te gaan. U laat uw aankoopfactuur zien en onze medewerkers zullen uw oude gelijksoortige product kosteloos innemen.


III. wat zijn de voorwaarden?
Aan deze regeling zijn een aantal voorwaarden verbonden:


    * Het product dat u inlevert is gelijksoortig aan het product dat u bij Bomij B.V. nieuw aanschaft;


    * Het product dat u inlevert is schoon en leeg;


    * U dient aan te tonen dat u een nieuw product ter vervanging van het oude product heeft aangeschaft. Wanneer u een artikel via internet heeft gekocht, neemt u de factuur (niet de pakbon!) mee naar de winkel, zodat onze medewerkers kunnen zien dat u het nieuwe product reeds gekocht heeft.


U kunt uw oude apparaat natuurlijk ook inleveren bij uw gemeente!

Betalen

Betalingsvoorwaarden:



  • De overeengekomen koopprijs dient door de koper aan de verkoper te worden voldaan binnen 8 dagen na dagtekening van de factuur.

  • Onze facturatie geschiedt uitsluitend digitaal via e-mail en per automatische incasso.

  • Betaling dient te geschieden zonder korting of compensatie van de levering.

  • Indien betaling niet of niet volledig heeft plaatsgevonden binnen de betalingstermijn zal koper over het openstaande factuurbedrag een door de verkoper vast te stellen rentevergoeding verschuldigd worden. Bovendien heeft de verkoper het recht de buitengerechtelijke incassokosten aan de koper in rekening te brengen.

  • Koper is verplicht op eerste verzoek of sommatie van de verkoper zekerheid te stellen ter zake de betaling van het op grond van de overeenkomst verschuldigde bedrag. Bij niet of niet tijdige voldoening aan dit verzoek/deze sommatie is verkoper bevoegd de levering op te schorten of de order te annuleren.

  • Verkoper behoudt zich het recht voor om aangeboden verkoopprijzen, mondeling of schriftelijk, te wijzigen.


·         Alle prijzen luiden in euro’s exclusief BTW.


Rekeningnummer Bo-Mij BV:


ING.698160169


IBAN:NL63INGB0698160169


BIC: INGBNL2A


(bij betaling altijd vermelden, uw debiteurennummer, uw factuurnummer)



  • In iedere vestiging kunt u uiteraard pinnen en kontant betalen.


 


Privacyverklaring

Privacyverklaring



  1. Doeleinden


Indien u zich bij ons meldt als klant, dan verzamelen wij uw bedrijfs- en/of persoonsgegevens. Dit betreft de zogenaamde ‘gewone persoonsgegevens’, zoals: (bedrijfs)naw, bedrijfswebsite, uw naam en reguliere contactgegevens ((zakelijk) e-mailadres en (zakelijke) telefoonnummer(s)). Ook eventuele correspondentie wordt door ons vastgelegd.


Indien wordt overgegaan tot een klantrelatie dan blijft onze informatiebehoefte gelijk, aangevuld met account- en factuurinformatie.


De gegevens worden gebruikt voor:



  • Marketingdoeleinden en

  • Het uitvoeren/leveren van de dienst(en).


 Indien u solliciteert op een vacature bij ons, dan verzamelen wij uw contactgegevens, motivatiebrief en curriculum vitae.
Uw gegevens worden in nooit aan derden aangeboden, verkocht, verhuurt, of anderszins verhandeld voor promotionele doeleinden van deze derden.


Uw gegevens worden aan derden verstrekt indien dit noodzakelijk is voor de uitvoering van een dienst of dat wij daartoe verplicht zijn op basis van de wet of een rechterlijke uitspraak.



  1. Rechtsgrondslag


Als rechtsgrondslag voor de verwerking van de persoonsgegevens baseren wij ons op:



  • Artikel 5 onder a) van Verordening (EG) nr. 45/2001 van het Europees Parlement.
    Het is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst.

  • Artikel 5 onder d) van Verordening (EG) nr. 45/2011 van het Europees Parlement.
    De betrokkene heeft daarvoor toestemming gegeven.


Noodzakelijk voor de uitvoering van een dienst:
Voor het nakomen van de dienst is de verwerking van de persoonsgegevens echt noodzakelijk. De dienst zelf is niet gericht op het verwerken van persoonsgegevens, maar heeft een ander doel. Wij verwerken geen persoonsgegevens die niet noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de dienst.


Toestemming:
De betrokkene heeft daarvoor vrijelijk, ondubbelzinnig, geïnformeerd en specifiek toestemming gegeven.



  1. IP-adressen en Cookies


Via onze website en nieuwsbrieven verzamelen wij data (o.a. IP-adressen en click-gedrag) om de effectiviteit onze website en nieuwsbrieven te analyseren en te verbeteren.



  1. Bewaartermijnen


Wij bewaren uw gegevens niet langer dan voor de verwerkelijking van de doeleinden waarvoor zij zijn verzameld en verwerkt.  



  1. Privacyrechten


Indien u gebruik wil maken van uw privacyrechten met betrekking tot:



  • Het recht op inzage.

  • Het recht op rectificatie en aanvulling.

  • Het recht op vergetelheid.

  • Het recht op dataportabiliteit.

  • Het recht op beperking van de verwerking.


dan kunt u contact met ons opnemen en dit aan ons kenbaar maken. Binnen 1 maand na uw verzoek tot één van deze rechten zullen wij hieraan gehoor geven.
Wij maken geen gebruik van geautomatiseerde besluitvorming en profilering.


Indien u op enig moment geen prijs meer stelt op het ontvangen van informatie per e-mail, dan kunt u zich hiervoor afmelden door middel van de afmeldlink onderaan de betreffende e-mail.



  1. Wijzigingen


Wij kunnen van tijd tot tijd onze privacypraktijken wijzigen en zullen u op de hoogte van eventuele wijzigingen in deze policy brengen, zoals dit wettelijk vereist is. Ook plaatsen wij een bijgewerkte versie op onze website. Bekijk regelmatig onze website of er updates zijn.



  1. Bescherming


Wij doet er alles aan om uw persoonsgegevens optimaal te beveiligen tegen verlies, vernietiging en/of ongeoorloofde verwerking. Alleen geautoriseerd personeel heeft toegang tot uw gegevens. De opslag van uw gegevens zijn beveiligd via de huidige gebruikelijke technieken.



  1. Vragen en/of klachten


Bij vragen en/of klachten kunt u contact met ons opnemen.


 


Hoorn, 27-04-2018

Klachten

Wij werken heel hard om klachten te voorkomen.
Derhalve kan het voorkomen dat u toch een puntje van kritiek hebt of het ergens niet mee eens bent.
Wij horen dit uiteraard dan graag van u en zullen direct aan een oplossing werken opdat u weer tevreden bij ons terug komt!
Onze klanttevredenheid staat hoog in het vaandel, alles is oplosbaar !!


Bent u juist tevreden?


.... vertel het anderen!

Bo-Mij maakt gebruik van cookies

Wij plaatsen cookies om uw ervaring op de website te verbeteren. De cookies die vereist zijn om de website te gebruiken zijn wettelijk toegestaan. Voor de andere cookies kunt u hieronder toestemming geven.

Meer informatie